تاثیرات ژل رویال بر بیماران سرطانی

فهرست مطالب

خواص ژل رویال برای بیماران سرطانی

ژل رویال دارای ترکیبات زیست فعال فراوان و متفاوت است که وجود دو ماده 10-هیدروکسی- 2- دکانوئیک اسید نقش موثری در بهبود بیماری ها و اختلالات سرطانی دارد و باعث تمایز ژل رویال از سایر خوراکی ها می شود. در آزمایشات انجام گرفته روی نمونه های آزمایشگاهی نیز ژل رویال قادر به از بین بردن عوارض بیماری و همچنین بهبود حال نمونه ها شده است.

خرید ژل رویال

ترکیب گفته شده در حفظ سلول ها و اثر بر روی التهابات داخلی و از بین بردن رادیکال های آزاد و اثر روی استرس اکسیداتیو می تواند نقش مفیدی در بهبود حال بیماران سرطانی داشته باشد. در افراد مبتلا به سرطان از ژل رویال برای کمک به بازسازی سلول ها و تحریک سیستم ایمنی استفاده می شود.

ژل رویال یا همان غذای ملکه با دارا بودن مقادیر قابل توجه استروژن خصوصا برای درمان سرطان سینه  بسیار موثر است و از رشد سلول های سرطانی پستان، دهانه و گردن رحم جلوگیری می کند.پ خواص هورمونی ژل رویال برای پیشگیری از سرطان پروستات در مردان نیز مورد توجه است.

همچنین این ژل با تحریک و ساخت گلبول های سفید به روند درمان کمک شایانی می کند.

از دیگر ویژگی های آن، ممانعت از خون رسانی به سلول های تکثیر شده و رشد نمو بیشتر آنها است.

سرطان چیست؟

به زبان ساده سرطان نوعی اختلال در تکثیر سلول های بدن است که با انتشار کنترل نشده می تواند اندام و بافت های مجاور را نیز درگیر کند. این تکثیر غیرعادی در نهایت می تواند منجر به تولید تومور شود. تومورها به دو دسته خوش خیم و بدخیم تقسیم بندی می شود. تومورهای بدخیم که همان سرطان ها هستند مانع از فعالیت سلول های سالم می شوند، گسترش و پخش این عمل در اندام ها و بافت های دیگر مرحله متازتاز نامیده می شود که در این مرحله درمان سخت تر خواهد شد.

دلایل ایجاد سرطان

سرطان نوعی بیماری ژنتیکی محسوب می شود که باعث تغییر ژن هایی است که سازو کار سلول ها، رشد و تقسیم آنها را کنترل می کند. علاوه بر وراثت، آسیب به DNA می تواند بر اثر عوامل محیطی نیز رخ دهد. با اینکه تمام عواملی که می تواند باعث بروز سرطان شود شناخته شده نیست اما برخی از مهم ترین علل آن به شرح زیر است:

  • ژنتیک و وراثت
  • سبک زندگی غلط مانند چاقی، بی تحرکی، تغذیه نادرست
  • قرار گرفتن در مجاورت مواد شمیایی و سمی مانند آزبست، نیکل، توتون، تنباکو بنزیدین، نیکل و کادمیوم ، بنزن و…
  • پرتوهای یونیزه کننده مانند اورانیوم، ماورابنفش، پرتوهای آلفا و بتا و گاما و…
  • پاتوژن ها: برخی ویروس ها مانند هلیکوباکتر، شیستوسوما، ویروس هپاتیت B و C

درمان سرطان

بیماری سرطان در افراد مختلف دارای سطوح مختلفی است که با روش های گوناگون می توان با آن مبارزه کرد. روش های مختلفی مانند:

  • شیمی درمانی
  • پرتودرمانی
  • ایمونوتراپی (ایمنی درمانی)
  • استفاده از سلول های بنیادی جراحی

در کنار این روش های پیچیده علمی و پزشکی برخی روش های سنتی نیز در بهبود سرطان ها موثرند. اهمیت به تغذیه و نقش خوراکی ها نیز از راه های ثابت شده و مکمل است.

اثرات ژل رویال بر شیمی درمانی

از دیگر خواص جالب ژل رویال تاثیرات مثبت آن بر روند شیمی درمانی است. همانطور که گفته شد با کمک به بازسازی سلول های آسیب دیده می تواند از گسترش و تکثیر سلول های غیر عادی جلوگیری کند و ضعف بدنی ناشی از شیمی درمانی را جبران می کند. داروهای ضد سرطان در حین مبارزه با سلول های بدخیم آسیب ها اجتناب پذیری به سلول های بدن نیز وارد می کند که  تغذیه مناسب می تواند به برطرف کردن آن کمک کند. ژل رویال با محافظت از کبد و کلیه طی روند شیمی درمانی و پرتو درمانی برای سلامت بدن ماده ای مناسب است.

خرید ژل رویال

پیشگیری از سرطان با ژل رویال

کمک به درمان روند سرطان از روش های سنتی و بیولوژیکی راهی غیرتهاجمی محسوب می شود که ممکن است زمان بر باشد اما اگر این مراقبت ها قبل از وقوع بیماری انجام گیرد می تواند راهی عالی برای پیشگیری از سرطان محسوب شود. ژل رویال با تقویت سیستم ایمنی و ساخت آنتی بادی در مراحل ابتدایی سرطان نیز می تواند تاثیرگذار باشد. با اینکه ژل رویال سرشار از ویتامین ها، ریزمغذی ها، اسیدهای آمینه، پروتئین ها، مواد معدنی و… است به تنهایی داروی سرطان محسوب نمی شود اما به عنوان یک مکمل نقش مهمی در بالا بردن ایمنی بدن دارد. علاوه بر پیشگیری می تواند پس از روند درمان به عنوان داروی  بازدارنده بازگشت بیماری عمل کند.

دیگر خواص ژل رویال برای بیماران مبتلا به تومور

استفاده کردن از روش های شیمیایی و تهاجمی برای درمان سرطان مشکلات زیادی مانند دردهای شدید بدنی، حالت تهوع و استفراغ، بهم خوردن مزاج، ریزش مو، ضعف اعصاب، ریسک ابتلا به انواع عفونت ها، پایین آمدن کارایی سیستم ایمنی، مشکلات پوستی و… را برای فرد بیمار به وجود آورد.

ژل رویال نیز مانند عسل طبیعی خواص فراوانی دارد می تواند برای بهبود این علائم نیز به کار رود.

ژل رویال برای پوست و مو

این ژل با اثرات ضدالتهابی خود می تواند مانع از خارش، اگزما و حساسیت شود و سرخی و حساس شدن سطح پوست را کاهش دهد. بعد از انجام کامل دوره های شیمی درمانی ژل رویال می تواند در رویش مجدد موها کمک کند و پوست کدر و کم آب بیماران را دوباره احیا کند.

ژل رویال برای مشکلات اعصاب در بیماران سرطانی

بیماری سرطان و داروهای مصرفی در این دوران در اکثر افراد منجر به افسردگی و تغییرات خلق و‌‌خو می شود. ضعف بدنی، ناتوانی و وابستگی بیمار به سایرین برای انجام کارهای روزانه و ساده، ترس از آینده و افکار منفی این مشکل را دوچندان می کند. مصرف عسل طبیعی به همراه ژل رویال به سبب خاصیت ضدافسردگی و آرامبخشی خود می تواند از پریشانی افراد کم کند و کمک کند تا استرس این دوران کمتر شود.

خرید ژل رویال

ژل رویال و جلوگیری از استرس اکسیداتیو

استرس اکسیدانیو به زبان ساده عدم تعادل بین رادیکال های آزاد و آنتی اکسیدان های بدن است. ژل رویال با دارا بودن ترکیبات آنتی اکسیدانی رادیکال های آزاد را از بین می برد و ریسک ابتلا به سرطان، آزایمر، بیماری قلبی و عروقی و… را کاهش می دهد.

سایر فواید درمانی ژل رویال

جدا از بحث سرطان، ژل رویال در زمینه های دیگر نیز برای بدن بسیار سودمند است. این ژل برای درمان آلزایمر، کشتن ویروس و باکتری ها، رفع عفونت، بهبود وضعیت و جوانسازی پوست، افزایش میل جنسی، تصلب شرائين و تعدیل فشار خون و… قابل استفاده است که در مقالات بعدی به تک تک آنها خواهیم پرداخت. شما می توانید مقالات ما را در خصوص درمان نازایی با ژل رویال را در سایت شاه بلوط مطالعه کنید.

همچنین می توانید برای تهیه ژل رویال اصل با کارشناسان ما در مجموعه شاه بلوط در ارتباط باشید. شاه بلوط بزرگترین و معتبرترین تولید کننده ژل رویال در کشور است و می توانید با خیالی آسوده از ژل و سایر محصولات ما استفاده فرمایید.

نویسنده : مهندس علی بهرامی